4 Mayıs 2013 Cumartesi

Yağmur Sonrası- Sarah Jıo


SARAH JIO – YAĞMUR SONRASI

Uzun zamandır böyle güzel kitap okumamıştım. İyi oldu. Bi oturuşta bitti denecek kadar güzeldi.
Öneririm, önerdim de…  Kaçırmayın bu kitabı.
Önce kısa bir başlangıç vardı. Sonra yaşlı kadın’ın o geçmişi…
Çok çok eskilere gidiyoruz ve Anne Calloway’ın arkadaşlık,aşk ilişkilerini okuyoruz.
Nişanlanmasına az kala, yakın arkadaşı Kitty ile Bora Bora adasına hemşire olarak giden Anne,orda bir askerle tanışır.Ve bu yakışıklı asker ile bir yer keşfederler. Bir bungalov denilen eski bir ev. Oranın şahitliği ile devam eden aşk, bi süre sonra bi kaç engele takılır.  Peki onca yıl engel mi aşka? Bence değil.
Çok fazla anlatmak istemiyorum. Çünkü büyüsü bozulabilir kitabın. Diyeceğim,okuyun…
Ayrıca ordaki diğer hemşirelerin aşkları,kayıpları,dönüşleri derken kitap ayrı bir hava alıyor…Bayıldıım ah bayıldım.

Alıntılar ;
1)
'' Hayatında hiçbir zaman bir rol oynayamazsın, özellikle de aşk söz konusu olduğunda. '' 
Ben küçük bir çocukken yaptığı gibi, kolunu omzuma attı ve yanağını yanağıma dayadı. '' Sadece kendin ol, '' dedi. '' Ve kalbinin sesini asla kulak ardı etme. O seri dinlemek canını yaksa ya da aklını karıştırsa bile. ''

2)
‘’ Bu sana bir ders olsun hayatım. Evleneceğin adamın ‘’ – duraklayarak gözlerimin içine baktı- ‘’ seni sevdiğinden,seni gerçekten sevdiğinden emin ol. ‘’ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder