15 Haziran 2013 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Bunları Alırdım

Güzel bir etkinlik varmış Sihirli Kitap'ta bende katılayım dedim.

'' İlk 10 listemizin bu haftaki başlığı ''Bunları Alırdım.'' Bir kitapçıya gittiniz ve 10 kitap alma hakkınız var. Hangi on kitabı alırdınız, listelerinizi bekliyorum. Ancak bu hafta bir başlığa seri yazma hilesini yapmayın. Sadece 10 kitap. İyi eğlenceler. ''

1-)Sen Yokken-Güneş Demirel
2-)Kardeşimin Hikayesi-Zülfü Livaneli
3-)Cehennem-Dan Brown
4-)Taht Oyunları- George R.R Martin
5-)Senden Önce Ben- Jojo Moyes
6-)Oniks - Jennifer L. Armentrout
7-)Gölgesizlerin Tutkulu Dansı-Tess Gerritsen
8-) Hikayem Paramparça- Emrah Serbes
9-)Oğullar ve Rencide Ruhlar-Alper Canıgüz
10-)Gölgelerin Ressamı-Esteban Martín


Benim listemde bu kadar. Gerçi dahası var her kitapsever gibi ama...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder