7 Haziran 2013 Cuma

OBSİDİYEN ALINTILARI





Şimdi diyeceksiniz ki kitaba yorum yapmadan niye alıntıları giriyorsun? 
Bende diyeceğim ki yorum  yapamam,çok zor. Okuyun, kaçırmayın bu güzelim kitabı. 
Bi insana öküz demeden önce 10 kere düşüneceksiniz eminim. Çünkü hiç bu kadar tatlı öküz görmemiştim!


Alıntılar ; 

1- '' O halde neden dışarı çıkmak istedin? '' Taşı silkeledim ve sandaletimi geri giydim. '' Cevap vermekten kaçmak çok eğlenceli olduğu için mi ? ''
'' Şey,kızdığında yanaklarının pembeleştiğini izlemek keyifli de ondan '' 

2- "Blog'una baktım."
Ah. Tanrım. Bebeğim. Yüce İsa. Nasıl Bulmuştu? Bir dakika. Önemli olan bulmuş olmasıydı. Blog'um artık Google'da çıkıyor muydu? Bu muhteşemdi işte. "Yine beni takip ediyorsun, anlıyorum. Yasaklama emri çıkarmama gerek var mı?"
"Rüyanda görürsün Kedicik." Pişmiş kelle gibi sırıttı. "Ah, bekle, rüyalarında zaten başroldeyim, değil mi?"

3- . '' Evet, annem normalde beni akşam yemeği için Chuck E. Cheese's a  götürür,o yüzden pek haamda değilim. Oyuncaklı menümü falan özlüyorum. ''

4- Daemon başıyla onayladı. '' Hepimizin yapabildikleri üzerinde kontrolü yoktur. Bazılarımız yetenekleriyle başa çıkma konusunda zorlanıyor. ''
''Ama sen öyle değilsin? ''
'' Ben o kadar muhteşemim işte. '' 

5- Eyvah. '' Şey,içeri gelmek ister miydin? ''
Başını iki yana salladı. '' Hayır, bu gece gidip bir şeyler yapabiliriz diye düşünmüştüm. ''
''Bir şeyler yapmak mı? '' 
Gözleri birden parladı. '' Evet,Tabii eğer yazacak bir eleştirin ya da ilgilenmen gereken bir bahçen yoksa. '' 
'' Ha. Ha. '' Kapıyı yüzüne kapatıyordum ki hızla eliini uzattı ve kapıya dokunmadan kolayca durdurdu. '' Tamam.Tekrar denememe izin ver. Benimle bir şeyler yapmak ister miydin? '' 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder