11 Ağustos 2013 Pazar

Özgür Ruh Fini – Dimitris Mamaloukas


Özgür Ruh Fini – Dimitris Mamaloukas

Birinin anısına yazılan bu kitabı hiç böyle beklemiyordum. Çok ciddiyim beklediğimin çok farkında bi kitaptı.
Öncelikle çook kızdım ordaki bazı karakterlere. Çok çok sinirlendim. Emin olun sizde okuduğunuz an çok sinirleneceksiniz.
Bazı yerlerde o kadar üzüldüm ki. Samimi bulduğum kişilerin sahteliği, zavallı Fini’nin yaşadıkları…
Bi yanım diyor ki o bir kitap diğer yanım ama diğer yanım aşağıdaki yazıyı hatırlıyor…



Konuyu uzun uzun anlatamam çünkü spoiler verme ihtimalim çook yüksek.  Ama şöyle diyeyim bir toplama kampında bulunan Fini’nin kaçış zamanını anlatıyor. Tabii bunun için bazı şeyler  yapması lazım. Ve çektiği acılar öff…
Bazı yerlerde midem çok bulandı açıkcası. Okuduklarımı hazmetmeye çalıştım.  Bi küçük kızın özgürlük uğruna nelere katlandığını görmek.. ne hissedeceğimi bilmiyorum açıkcası..
‘’ Ve benim adım Fini.Adımı asla unutmamalıyım. Şu anda keskin metal parçayı itmekten yorulmuş ellerim titrerken ve alnımdan seller gibi terler akarken bile adımı asla unutmamalıyım. ‘’

Okuyun ama okurken her şeye hazırlıklı olun. Hiç beklemediğiniz şeyler sizi bekliyor… 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder