5 Şubat 2015 Perşembe

Gölgeler- Paula Weston






Gaby Winters yaklaşık bir yıl önce ikiz kardeşi Jude'u bir trafik kazasında kaybetmişti. Kazadan sonra bedeni iyileşmişti ama acısı hâlâ ilk günkü gibi tazeydi ve kâbusları bitmiyordu: Her gece kâbuslarında iblislerle ve cehennemin diğer yaratıklarıyla savaşıyordu.





Ve sonra karşısına Rafa çıktı. Rafa, sadece kâbuslarında sık sık gördüğü çocuk değildi, aynı zamanda ikiz kardeşi Jude'la da bir geçmişleri olduğunu iddia ediyordu. Gaby, hayatı ve kendi hakkında bildiğini düşündüğü gerçeklerin sadece birer yalan olduğunu kabul etmek zorunda kalmıştı ve bulması gereken gerçekler kâbuslarındaki gölgelerde gizliydiler. Rafa kimdi? Refaimler kimlerdi? Ve en önemlisi Gaby kime güvenebilirdi?





Öncelikle fantastik sevipte hele ki düşmüş melekler,nefilimlerle ilgili kitapları seviyorsanız okuyun,öneririm.  Bu kitabın tarzındaki farkı bana göre düşmüş melekleri vs. bunları açıklayarak anlatması. Yani aklınızda pek  soru işareti bırakmıyor. Yok işte düşmüş melek neymiş,nefilim kime denirmiş,öğreniyorsunuz. J
Konuya şöyle bi bakalım ;
Gaby ve ikizi Jude bi trafik kazası geçiriyor ve Jude bu kazada ölüyor. Yada onlar öyle biliyor açıkçası şuan bilinmiyor. Bunun üzerine Gaby kabuslar görüyor ve yazmaya meraklı Gaby hikaye tarzında bunları yazıyor. Yazsa yine iyi bi de internete veriyor ve olanlar oluyor. Rüyasında sürekli gördüğü adama Matt ismini veriyor. Ve bir gün bu Matt karşısına çıkıyor ve adının Rafa olduğu anlaşılıyor.
Burdaki anormallik sadece rüyasında gördüğü adam olması değil ikisi Jude ile de bi geçmişi olması. Gaby ise bu adamı hatırlamıyor bile. Rafa ile konuştukça aslında bir çok şeyi hatırlamadığını anlıyor.
Hikayesini görüpte gelen tek kişi Rafa değil aslında. Hatırlamadığı dünyasından dostları da düşmanlarıda gelip Gaby’i buluyor. Onlara göre Gaby’nin yaşaması bile anormal fakat işte yaşıyor. Ki bu onların dünyasını tersine çevirebilecek bi hareket.
Daha bir çoook olay yaşanıyor –inanın anlatmak isterdim fakat okurken keyif almanız lazım o yüzden konuya detaylı girmiyorum-.  
İkinci kitapta neler olacak merakla bekliyorum açıkçası. En çok da Jude’yi merak ediyorum.  Ne olacak bilmiyorum. Kitap size güzel bir gizemle veda ediyor ve ikinci kitabı merakla bekliyorsunuz. Umarım çok da beklemeyiz.


Şimdiden okuyacaklara keyifli okumalar dilerim. Beğeneceğini umuyorum. Ben çook beğendim.

'' 
Biz onunla geri dönmedik değil mi?
Hayır,Dani de nereye gittiğinizi veya ne olduğunu hatırlamıyordu. Hatta hepsini başlatan durugörüyü bile hatırlamıyordu. Bu onu çılgına çevirdi. Nihayet sakinleştiğinde,meditasyon yapıp sizi arayabildi.
Ve?
Sizi bulamadı.Sanki artık yoktunuz.Akla yatan tek şey ikinizin de ölmüş olmasıydı.  

'' 


Yayınevi facebook sayfası: Yabancı Yayınları

2 yorum:

  1. Melekler , nefilimler en sevdiğim fantastik karakterler arasında ama kitabın konusu hiç ilgimi çekmedi :( Kapaktaki çocukta çok uçuk durmuş :D

    YanıtlaSil
  2. Bi şans ver deriim ben. :D Kapağı bende sevmedim ya. Arkadaki kanatlar sanki onun değilmiş,oyuncakmış gibi. :D

    YanıtlaSil