8 Şubat 2015 Pazar

Vefa Enver Pembe Serisi

 Çocuk Da Yapamadım Kariyer De

3 yakın arkadaş, Aslı,Ahu ve Sibel’in hikayesinin ilk kitabı. Giriş ve tanıtım niteliğinde ki kitap.
3üde mesleği elinde, güzeller güzeli hatunlar. Aralarında didişip duran ama birbirleri olmadan da yapamayan kişiler.

Ahu çok hırslı kariyer yapmak için sert yapısını bozmayan, Sibel alışveriş delisi, çılgın mı çılgın, Aslı ise aşkı isteyen içlerindeki en duygusal kişi.

Evet hayatları güzel gibi gözüken,kariyer sahibi kişiler  olsa da aşk hayatlarının sönüklüğü ayrı bir dert. Hayatlarında birileri var, Sibel hariç! Çünkü Sibel’in hayatında bir çok kişi olabiliyor. J  
Aslı Metinle, Ahu Canla, Sibel ise bilemediiim J  Metin işin ciddiyetinde olmayan,çalışıyorum lafıyla Aslıyı oyalayan şahsiyet. Can ise dünya tatlısı benceee. Ahuya da iyi katlanıyor. J
Neyseki Aslı Metinle olan ilişkisini bitiriyor,evet çok üzülüyor  fakat sonunda birine aşık oluyor ki sormayın. Ve gerçekten iyi ki Metinle ayrılmış.
Can ve Ahuya gelince.. Evet Can’ın bi hatası oldu belki de benim hiç affedemeyeceğim bi hataydı ama Ahuyu deli gibi sevdiğini o kadar iyi biliyorum ki. J
Eninde sonunda hepsi güzel bir ilişkiye yelken açıyor evet…

‘’ O işler hiç belli olmaz. Sen kendine güven Sibel,bence bir playboyu ancak bir playgirl adam eder,hahaha! Sen hakkından gelirsin. ‘’

Kapak tasarımı,akıcılığı ile benden tam puan alan kitap. 
Ve şimdi sıra olayların daha bi anlam kazandığı Bunu Sen İstedin kitabında;



Bunu Sen İstedin
En uzun kitap olduğu için daha da bi sevdim. Malum bitsin istemiyorum. Bu kitapta neler oldu bi bakalım.
Ahu ve Can kesinlikle çok tatlı bi çift oldular. Hele ki hamilelik Ahuyu öyle bi güzelleştirdi ki..
Bunun dışında Sibel ve Baran ikilisi için işler sanıldığı gibi değil. Baran’a öyle bir gıcık oldum ki. Ne kadar Sibel bazı yerlerde kaşınsa da hiçbir şey Baran’ı haklı çıkarmadı gözümde. Sonradan düzeldi belki evet ama bilmiyorum hep o sahne aklımdaydı açıkçası.
Aslı ve Hakan ise benim favorim. Gerçekten Aslı karakteri bana daha yakın geliyor. İşler ciddiye biniyor fakat Hakanın işleri dolayısıyla ertelenmek zorunda kalınıyor.
Yine de 3ünün hayatı yeterince inişli çıkışlı iken bir de Aslı’nın kardeşi Nazlı ile tanışmaya başlıyoruz.
Nazlı Aslı’nın tam aksi. Tıpkı Sibel gibi ! Sinandan yediği kazıktan ötürü İstanbula tatile giden Nazlı, Kadir ile yolu kesişiyor. Bu Kadir kim dersiniz? Sürpriz!

‘’ Benim ukalam,benim delimsin…İyi ki de öylesin.Her şeyin rayından çıktığı şu dünyada akıllı olup da ne yapacaksın ki? Akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine,deli ol dünya senin kahrını çeksin. ‘’

Yine çok akıcı Bunu Sen İstedin her şeyin daha hareketlendiği,daha güzel bir hale geldiği bir kitaptı. Sıra geldi Neyse Ki Çocuk Yaptım’a ;


Son kitap olduğu için bi hüzün kaplasa da yine çook güzel,akıcı,eğlenceli bir kitaptı. Bu kitapta Nazlı Kadir ilişkisi daha göz önünde. Açıkçası da bu iki delinin hikayesi de diğerleri kadar güzeldi.
Ahunun bebişiiine bayıldım,Can’ın düşkünlüğüne, Ahu ile atışmasına hayran kaldım.
Ve Kadir! Aslında dizginlenemeyecek bir çocuk gibi düşünülse de her erkeği diz çöktüren bir kadın vardır! J Ve o kadın Nazlı.
Sibel’in ikizleri deseeem ne dersiniz? Ben öğrenince çığlık atmıştım. Nası da yakışır Sibel’e annelik diğ mi? Baran göbek atsa yeridir. Ama eeen komik bulduğum şey ise Sibel’in   ‘’ bir kerede 2 tane ‘’ demesiydi. Çok gülmüştüm. İkiz annesi olacakmış Sibel <3

Ve Sibel’in doğumu yine beklenen gibiydi. Tüm ilgiyi üstüne çekti. Hemde öyle bi günde! Gerçi Sibel doğurmamak için çok çabalasada =))
Yine çok güzel bi o kadar da son kitap olmasından dolayı hüzünlüydü. Bu Pembe seriyi kaçırmayın arkadaşlar. Romantik komedi denince aklıma gelen ilk ismin Vefa Enver olması çok normal. İnsan okuyunca anlıyor.

Can dönüp Aslı’ya baktı. ‘’ Bir sonraki düğünde hamile olma sırası sende biliyorsun değil mi? ‘’

Hakan karısına sarılıp sırıttı. ‘’ Siz düğünü ve tarihi söyleyin yeter. Biz elimizden geleni yaparız. ‘’ 


Şahsen yayınevinin özeniyle,yazarın kaleminin güzelliğiyle kitaplar inanılmaz zevk veriyor. Okumanızı şiddetle öneriirim. :)




Yayınevi facebook sayfası : Ephesus Yayınları
Yazarın facebook sayfası : Vefa Enver
Yazarın resmi sitesi : Vefa Enver

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder