18 Ekim 2012 Perşembe

Dönüşüm-Morgan Rice




Morgan Rice // Dönüşüm

Kısa sürede biten bir kitaptı. Fantastik açısından pek doyurucu değildi ama okurken sıkıldım diyemem.
Neyse konuya geleyim, yeni bir yere taşınan,yeni okula yazılan Caitlin’in bedeninde bi tür değişimler olur.Bir kaç kişiyi öldürür fakat bundan haberi yoktur. J Ama en son ki olayda -bir konserde solisti öldürdüğü olayda- her şey açığa kavuşur. Ayrıca hiçbir bölgeye bağlı olmayan Caitlin’in peşine düşmüşlerdir vampir meclisleri.
Tabii Caitlin’in yanında en güçlüsünden bi vampir vardır – tabii yakışıklı da-. Caleb.

Yani hoştu güzeldi. Akıcıydı fakat doyurucu gelmedi bana göre. Tabii seriye devam edecek miyim? Evet. Merak ediyorum açıkçası.

En son size bir alıntı vereyim ;

‘’ Oradan ayrılamayacağını düşünmüştüm ‘’ dedi Caitlin sonunda.
‘’ Ayrılamam. ‘’
‘’Yani bunun anlamı oradan… ‘’
‘’ Atılacağım.Evet. ‘’
  Caitlin çoşkunun içini kapladığını hissetti. Her şeyini onun için bırakmıştı.

1 yorum:

  1. Ben serinin 2. kitabını okudum ve evet kitap fantastik açıdan doyurmuyordu. Ama yine de konu bakımından beni sardı ve 306 sayfalık kitabı 1 günde bitirdim. Vampir kitapları ile ilgili tecrübelerimi söylüyorum ki: Alacakaranlık ve vampir günlüklerini saymazsak - ki hayatım boyunca okuduğum en güzel kitaplardı ve filmleri de bir o kadar harika herkese tavsiye ediyorum - okuduğum en güzel vampir kitabı sayılabilirdi.

    YanıtlaSil