24 Ocak 2013 Perşembe

Dublörün Dilemması-Murat Menteş


Dublörün Dilemması.

Şuana kadar okuduğum en değişik kitaptı diyebilirim. Tabii ki bu kötü anlamda değil.Aksine baya bi beğendim. Bi öneri üzerine okumuşum ki iyi ki okumuşum. Çok teşekkürler öneren kişiye :)

Konu ne diye sorarsanız ; Bir albino -Nuh- bir işadamının dublörlüğünü yapmayı kabul eder.Tabii başına gelmeyen kalmıyor. Ferruh Ferman -işadamı- suratını takıyor, onun gibi kekeliyor. Her şey onun gibi. Ama bi sorun var. Ferruh Fermanın sevgilisi, Nuh'un da sevdiği kişi. Tabii Nuh kaptırıyor kendini.
Sonra sırlar açığa çıkıyor. Nuh'un peşinde adam var.Ferruh'un peşinde adam var. Ee Ferruh da Nuh da aynı ne olacak şimdi derken iyice olaylar akıcılığına kavuşuyor.
Kitap boyunca hep bi gizem sizi bekliyor. Çok eğlenceli,çok güldüm. Çok düşündüm.
Kesinlikle önerilir.


Alıntılar :

1)'' Pekala,şemsiyeyi alıyorum.''
''Merakımı bağışlayın ama...Yazın ortasında şemsiyeyi ne yapacaksınız? ''
'' Şemsiye zaten '' güneşlik '' demek ''
'' Yani güneşe karşı mı kullanacaksınız?
'' Bu aramızda kalsın. ''
'' Ne? ''
''Önümüzdeki on iki hafta içinde sağanak bekliyorum. ''
''Haklı olabilirsiniz,tedarikli olmakta fayda var. ''


2) '' Zyıflamak için ata biniyorum. ''
''A-aa işe yarıyor mu? ''
'' Evet,at 20 kilo verdi. ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder