24 Ocak 2013 Perşembe

İkilem-Dilek Kılıçdemir


İKİLEM – DİLEK KILIÇDEMİR
Öncelikle kitabın adını koyan kişi olarak sonunda okudum ve çook beğendim. :)
Benim için çok çok farklı bir tad oldu. Fantastikti ama aşk daha ağır basıyordu bana göre. Fantastik tarafı ise çoook çoook farklıydı. Okuduğum bi çok fantastikten farklıydı açıkçası. Beğenerek,hiç sıkılmadan okudum. Neyse konuya geleyim ; 

Defne, anne ve babasını trafik kazasında kaybetmiş vekaybettikten sonra tüm zorluklar üstüne gelmiş. Amcası evini açmış ama… Dövmüş,hizmetçi gibi davranmış. Sırf para için almış evine. Neyse daha sonra bi şekilde o evden ayrılan Defne,iki yakın arkadaşıyla aynı şirkette çalışıyor.Kader o ki bi Mısır gezisi kazanıyorlar. Ve her şey ondan sonra başlıyor. Önce Defne ünlü film yıldızı Robert’ın dikkatini çekiyor. Ama onu asıl etkileyecek olan Angelino…
Ama durum o ki okurken ‘’ şaka mıı ?’’ diye sorduğum oldu kendime.
Ve kitaptaki Mısır’ın anlatılışı çok hoştu. Gözümde canlanabildiği kadar canlandı :) Kısacası okuyun derim… Ben çok sevdim

Ve bir alıntı ;
‘’ …. Yine içsesleri konuşuyordu ve onun farkında olduğunu söylüyordu.İKİLEMler içindeydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder