24 Ocak 2013 Perşembe

Mart Menekşeleri-Sarah Jıo


Hemencecik bitti. Keşke bitmeseydi.Etkilendim... :)

Öncelikle bir alıntıyla başlamak istiyorum ;

Burada ne yapıyordum?Bu adamı nasıl sevdim?
Aklıma ' kaybolan yıllar ' kitabından çok sevdiğim bir paragraf geldi ;
''Aşk,zorla tomurcuk vermesini istediğin bir sera çiçeği değildi.Aşk,yol kenarında beklenmedik şekilde açan bir çiçekti. ''

Fuarda aldım,iyi ki almışım. Hiç pişman olmadım,aksine memnun oldum.

Konu nedir? Şöyle diyeyim Emily aldatılır. Daha doğrusu kocası başka birini tercih eder. Ve Em'de yengesinin yanına Bainbridge Adasına gider.
Yengesinin evinde bi günlük bulur ve kalbini dinleyerek okumaya karar verir. Tabii adada kaldığı zaman içerisinde aşk bambaşka bir boyut alır.Günlük kendisine bir mesaj veriyordu ayrıca bazı sırlar vardı ama ne yengesi,ne yengesinin en yakın arkadaşı ne de Henry bu sırrı söylüyordu. Em'in kendisi bulmalıydı... Günlüğü okudukça kendi yaşamıyla kıyaslar ve parçaları birleştirmeye çalışır. Bu sırada Jack'e karşı bambaşka şeyler hisseden Emily bazı şeylerden şüphelenir.
Neyse neyse konu ilerliyor bu şekilde ama dediğim gibi çok akıcı,çok etkileyici idi.
Teşekkürler Arkadya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder