2 Mart 2013 Cumartesi

Benzemez Kimse Sana-Seda Özay


02/03/2013
Saat : 22.33
Aldım elime,başladım Benzemez Kimse Sana’ya.
Sonra planımı yaptım. Hemen bitmeyecekti. Az az,yavaş yavaş…

Saat : 23.25
Tamam şimdi bırakıyorum. Devamı yarın.Azıcık kalmış zaten.
Saat : 23.50
Bitti.

Az az okuyacak-tım-. Hemen bitirmeyecek-tim. Ama bitti. Sarıldım bilgisayara,ileteyim duygularımı diye.
Ne düşünüyorum? Okurken sürekli aklımda olan soru. Ben Esme olsam, ne bileyim evde saçları bulsam, sonra Dağlar beni sürekli ertelese ne yapardım? Sürekli döner miydim? Sabreder miydim?
Doğru cevap vermem için ne lazım bilmiyorum ama sanırım ben Esme olsam yapmazdım,yapamazdım.
Esme sinir etti,Dağlar krize soktu. Sonuç hüzün. Niye böyle oldu yahu? Demeden alamadım kendimi.
Ama öyle bi aktarılmış ki karakterler,öyle bi  yaşanmış ki yanıbaşımda oluyor da ben onları bi köşeden izliyorum gibi…
Son derece akıp giden bir roman ve çok sevdiğim Seda Özay. Kalemine sağlık…

Bi de şey var. Niye mutsusuz bazen?
Sayfa 46 yanıtlamış yerimize;

‘’ Ben de derim ki mutluluk bazen burnunun dibindedir görebilirsen tabii. ‘’ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder