14 Şubat 2013 Perşembe

Güllerin Fısıltısı- Teresa Mederios


GÜLLERİN FISILTISI // TERESA MEDERİOS
Kendimi ayıplıyorum. Bu kitabın benim kitaplığımda okunmadan beklediği günlerin sayısı kaç oldu bilmem. O kadar uzun bekledi ki, kitap bitince kendimi ayıplamaktan başka çarem yoktu. Nasıl bekletilir bu kitap !?  Eğer sizde benim gibi bekletiyorsanız geç olmadan okuyun,yoksa benim gibi olursunuz!! :)))
Her duyguyu öyle bi yaşadım ki, bitmesin istedim. Çok güzeldi,bence.  Kaçırılmayacak cinsten.
Konuya değinecek olursak ;

Cameronların kızı Sabrina ve McDonnell’lerin erkeği Morgan’ın karşılaşması çok küçükken gerçekleşti. Fakat McDonnelller ile Cameronlar düşmandır… Sabrina büyüyüp daha da olgunlaştıkça barış ilan edilir ve Cameronlarda bi yemek düzenlenir. Ve beklenmedik bir şey olur.  Ve bu şey sonunda barışı bozmamak adına Sabrina’nın babası, Sabrina’yı Morgan ile evlendirmeye karar verir. Ve bu sayede Sabrina,Morgan ile evlenir.
Beklenmeyen bir çok şey olur. Birbirlerine aşkını söyleyemeselerde…
Bazı yerler o kadar üzücü idi ki ah dedim ah yapılır mı bu??  Ama bazı yerlerde de iyi güldüm yahu J

DİKKAT SPOİLER !!!
Sabrina kaza geçirdi ya işte o an bittim ben, amaninn neler oldu öyle. Hiç beklemiyordum böyle bir şeyi.  Sonra Morganda ki o değişim varya ağzım iiki karış açık kaldı.
Ama varya öyle oduna can kurban :P Yeter ki öyle olsun, yontulur düzeltilir hiç sorun değil :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder