9 Şubat 2013 Cumartesi

Kutsanmış Kan- Samantha Young


Bitirdim. Hmm konuya geçmeden önce fikirlerimi paylaşmak istiyorum ; 
Fantastik olarak tatmin edici idi. Ama hani ilk başları biraz karışık geçti. Sonra konuya hakim olunca da su gibi akıp geçti. 
Devamını merakla bekleyeceğim. Ki eminim Martı,bekletmez fazla. :) 

Neyse konuya geleyim ;

Eden, bir ruh yiyici. Uyanması lazım. Uyanmak dediğim,Uyanış Merasimi yapılarak bi insanın ruhunu emmesi lazım. Ama direniyor. Çünkü uyanıp,insanları öldürmek istemiyor.Ayrıca buna en büyük etkende Noah. 
Onu insan biliyor ve ona zarar vermemek için direniyor. 
Ayrıca kendi ailesinin yaptıklarını biliyor...Daha doğrusu en başta duyuyor. Babası,kuzeni en alt katta kapıyı açtıklarındaki bağırtılar... 
Daha sonra Noah'ın bir insan değil de Ankh yani, ruh yiyicileri -kutsanmışları- avlayan kişi olduğunu anlar.
Oysa Eden'in tek değer verdiği kişilere Noah ve abisi Stellan'dır...

Olaylar bu şekilde devam ederken dediğim gibi tüm karışıklıklar ortaya çıkıyor ve kitaba bağlanıyorsunuz. 
Ben merakla bekliyorum şimdiden diğer kitaplarını. Bakalım neler olacak?

Ayrıca Eden'in direniş bölümünde baya bi üzüldüm yahu. Çok üzüldüm bazı yerlerde. 
Ama en çok kuzenine sinir oldum!!! 


Gelelim alıntılarıma ; 

1-''... Arabasını Eden seçmemişti... Seçimi yapan Celine'di. Eğer Eden'a kalsaydı, televizyon dizisi Supernaturel'daki seksi Dean ve Sam'in kullandığı 1969 model, siyah bir Chevy Impala alırdı. '' 

2- Eden insanlara on üzerinden puan vermeye başlamıştı,böylece içlerinden hangisinin ruhunu emeceğine,hangisini bırakacağına
karar verecekti. Bir puan,kesinlikle hayır,bu arkadaş iyi biri,demekti. On puansa, kahretsin herif bunu hakediyor demekti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder