9 Şubat 2013 Cumartesi

Aşka Dönüş-Vefa Enver


Fuardan almıştım,iyi olmuş aldığım. Vefa Enver'in bir çok kitabını okudum ve okuduklarımın hepsini beğendim. Aşka Dönüş'te dahil. Öncelikle adından yola çıkarak sonunu tahmin ettim gibi oldu. Ama yine de bi meraktır gitti... Çok beğendim. Ki ki Vefa Enver'i de çok severim,kalemini sevdiğim gibi.
Konuyu kısaca anlatayım.Bana kalsa uzun uzadıya anlatırım ama spoiler vermekten korkuyorum.Neyse :)

Perim ve Hakan'ın düğününden başlıyor kitap.Daha sonra sıkıntılı boşanma süreci,psikologla görüşmeleri derken itişip kakışmaları...Tabii öyle şeyler oluyor ki gülmekten alamıyor insan kendini. :)
Yavuz ve Esra'da var tabii ki ama onları okurken tanıyın istiyorum.
Neyse kısaca güzel romandı,önerilir.

Not: Yine de Hakan'ı çok sevmedim. Favorim hala ZORLU VE CİHANGİR.

Alıntım ;

'' Omlet yemekten sayılmaz. ''
''Omletten bahseden kim? Sen bir de özel spesiyalimi görene kadar bekle. ''
Esra şüpheyle tek kaşını kaldırıp kollarını göğsünde kavuşturdu. '' Neymiş o? '' 
'' Makarna! '' 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder