9 Şubat 2013 Cumartesi

Bir Yumak Aşk-Heidi Betts



Aaa..Üzgünüm,çünkü seri bitti. Büyük bir boşluk. 3 kitabın hepsi mi güzel olur? Bayıldım... Neyse artık,her güzel şeyin bir sonu var.

1- Kördüğüm'de Ronnie&Dylan'ın itiş kakış aşkını okuduk. Çok eğlendik
2-Seviyor Sevmiyor'da Jenna&Gage'nin tekrarlanan aşkını okuduk.
ve geldik 3'e. 
3- Bir Yumak Aşk'da Grace&Zack çiftinin güzel aşkının bozulmasını ve tekrar ateşlenmesini keyifli bir biçimde okuduk.

Grace,Zack'in odasına bir kız yakalar ve Zack'i terkeder. Affetmez. Tabii 2 tarafta çok üzgün. Daha sonra maçta ağır sakatlanan Zack,evden dışarı çıkmaz. Grace'de Zack'e bakmak için evine gider.
Bu sürede Zack'in evinde kalır. Sonuçta eski nişanlısı. 
Bu arada Charlotte'nin çıkrığını unutmamak lazım!! Yine yaptı yapacağını :)) Bu kadına bayılıyorum,demiş miydim?

Neyse neyse,harika bir romanın bitmesi üzerine üzgünüm. Dediğim gibi her güzel şeyin bir sonu vardır.

Kesinlikle öneririm. Ve okuyacak olanlara keyifli okumalar. :))


Alıntım ; 

'' Şimdi Notting Hill'i seyredeceğiz. Sonra,ben akşam yemeğini hazırlarken ne istersen onu seyret.''
İnci gibi beyaz dişleri sebze çubuğunun ucunda belirdi ve gördüğü en kocaman nispet yapma sırıtışına dönüştü. '' İstersen pembe dizilerini! ''

:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder