16 Temmuz 2013 Salı

Hiç Olmamış Gibi Yapalım-Jenny Lawson


Açıkçası benim için şaşırtıcı oldu. Çünkü baya bi istekle başlamıştım. Sanırım fazla heveslendim.
Eksik bir şeyler vardı kitapta bilmiyorum.Isınamadım. He çok mu kötü? Değil değil de benim pek tarzımı yansıtmadı açıkçası. Okuyanlar beğeniyor bir kaç kişi haricinde. Ama ben beğenemedim bilmiyorum.
Komik yerleri elbet vardı ama o kadar. 

İşin özü fazla bir şey yazmama gerek yok. Çatlak bi bloggerın hayatını anlatıyor.  
Okuyacak kişilere şimdiden keyifli okumalar.
Ben beğenmedim diye kimse beğenmeyecek değil ya. Eminim harika bir kitap olacak severler için...


Not: Yayınevinden okuduğum ilk kitap. Beğenmeme rağmen okumaya devam edeceğim diğer kitaplarını.
Çünkü değerli bi yayınevi belli ki. Ve eminim diğer kitaplarını çok seveceğim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder