3 Temmuz 2013 Çarşamba

Hush Hush Serisi- Becca Fıtzpatrıck


HUSH HUSH SERİSİ-BECCA FITZPATRICK

Fısıltı :

Ah serüvenin başladığı yer.  Bu türde okuduğum ilk kitaptı. Daha okumaya yeni başlarken… Neyse,sevdirdi kendini.
Ah Patch ah diyorum.  Nedir bu sır,nedir bu gizem. 
Olay o güzelim biyoloji dersi ile başlıyor. Nora okula yeni gelen o simsiyah gözlü,sürekli boşluğa bakan çocukla partner olmak zorundadır. Patch ile…Çünkü koç bunu istiyor. Partner olduğu ilk gün fark ediyor ki çocuk kendisi hakkında çok şey biliyor. Daha sonra gezdiği heryerde kendisini takip eden birilerinin olduğunu düşünüyor. Hissediyor.  Ve  Patchten şüpheleniyor doğal olarak…
Bu arada size Vee’den bahsedeyim. Nora’nın en yakın arkadaşı. Benimde sevdiğim bi karakter.  Okurken beni güldürdüğü yerler oluyor. Örneğin ;
Koç,  ‘’ Beni partnerlerinizi seçmenize izin verdiğime pişman etmeyin. ‘’ dedi.
Vee tatlı bir sesle, ‘’Siz de beni bugün okula geldiğime pişman etmeyin. ‘’ dedi.
Daha sonra Vee ve Nora, Elliot ve Jules ile tanışır. Ee tabii bela geliyorum demez.  Şahsen bunların açtığı belaya çok şaşırmıştım. Yani öyle bir şeyi beklemiyordum açıkçası.  Ne olduğunu okuyup öğrenin. J
Dediğim gibi fantastik olarak doyurucu bir serinin başlangıç kitabı. Fantastik severler okusun derim…
Keyiflendiğim bir yerden alıntı vereyim ;
‘’ Yabancılarla çıkmam. ‘’ dedim
‘’ Akıllıca bir hareket.Seni beşte alırım. ‘’



Gelelim serinin ikinci kitabı Çığlık’a…
Bu kitap çok inişli çıkışlıydı yahu. Hiç beklemediğim şeyler oldu. İlk kitaptaki gibi hiç beklenmeyen kişilerin ihanetine uğrandı denebilir. Hiç aklıma bile gelmemişti açıkçası.
Hele sonlara doğru bir şey öğrendim ki Marcie’nin yaptığı onca şeye bi yöndende hak verdim.  Zilli.
Noraya bi çok yerde deli oldum. He ben olsam napardım bilmiyorum ama en azından rüyalarında izin vereydi  yahu. 
Bu kitapta yeni bi karakter geliyor. Scott. Nora’nın küçüklük arkadaşı.  Bunu da ilk başta gözüm tutmadı ama sonra olanlar ağzımı iki metre açmama yetti şaşkınlıktan.  
Ufak bi spoi ; bu kitapta Patch’in asıl adı çıkıyor ortaya. Amanın ne de güzel isim. Heheh o isim bile tatlı geliyor, konu Patch olunca. J
Sanırım serinin en sevdiğim kitabı bu oldu.  Birazdan yorumu gelecek Sessizlik kitabı da güzeldi,yine hiç beklemediğim şeyler oldu fakat bazı yerler uzatılmış gibiydi.
Bu Becca biliyor işini. Her kitapta ağız açık bıraktırıyor. Zaten seriyi bu yüzden seviyorum.

Şimdi geldik Sessizlik’e…
Ufak bi spoi ; Nora’nın hafızasını kaybetmesi hiç hoş değil. Gerçi kayıp değildi amaa…
Yoruma tam girmeden önce şunu söyleyeyim en sevdiğim kısım Nora’nın dansa Scottla gideceğini öğrendiğinde Patch’in o tatlı tepkisiii. Kıskançlık böyle mi yakışır bi insana.
Tamam asıl konulara giriyorum şimdi.
Nora’nın mezarlıkta uyanması sonucu eve döndüğünde hafızasının bi kısmının yok olduğu ortaya çıkar.  Tabii bu durumda Patch’i de hatırlamıyor. Yani Patch ve sonrası yok.  Fakat siyah rengi o kadar çok çağırıyor ki Nora’yı… Bir şeyler seziyor. Hafızasını yerine getirmeye zorluyor. Bir süre…
Tabii sonra işin rengi değişiyor. Her şey ortaya çıkıyor ve Patch’e güveniyor. He bide Scott’u da görme şansı oluyor bu kitapta. En çokta buna sevindim. Scott’u ayrı bi seviyorum artık.
Asıl bomba kitabın sonlarına yaklaşırken. Hank!!!
Spoi ; Öldü. Ölürken de yaptı yapacağını.
Şimdi asıl yük Nora’da. Bi taraf seçmeli.

Not : En çok neyi seviyorum 2. ;  ‘’ Sen benimsin, Melek’’

Biri bana bunu dese,erir biterdim herhal.

Ve son kitap Final’de bitti.
Ay vallahi içimde bi burukluk oldu. Tadında mı bitti? Evet. Bazı seriler gibi fazla uzatmamış yazar en azından.  Ama bittiğine de üzüldüm.
Patch ve Nora unutamayacağım ikili oldu.
Efenimm spoi vermeden nasıl yorum yapılır bu kitaba.Hele ki seri sonu ise.. Kısacık kitapla ilgili şu yorumu yapayım ;
Ulen Dante ne adamsın. İyi mi kötü mü siz karar verin :P
Savaş oldu evet. Ama nasıl savaştır o. Hiç öyle bir şey beklemiyordum vallahi. Becca’cım yanıltmış bizi. Kötü mü olmuş? Yoo.
Bazı yerlerinde sıkıldım hatta kitap uzun süre elimdeydi ama bu benim hatam. Malum yaz ayı,sıcak…Herhalde ondandır okuyamayışım. Neyse bitti mi bitti.
Spoi vermemek adına pek bir şey söylemeyeceğim. Zaten serinin son kitabının konusuna da değinilmez. Bu kitaba kadar gelen kişi zaten biliyordur az çok konuyu. O yüzden diyorum ki okuyun..
Bi de çok üzücüydü bi bölüm. Çok çok üzüldüm…


Not: Scott ve Vee gibi arkadaşım,Patch gibi sevgilim olsun. Amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder