20 Temmuz 2013 Cumartesi

Hush Hush serisi alıntıları



'' Şey,tamam.Kızlar size limonata falan ısmalamamızı istemediğinizden emin misiniz?''
'' İçine GHB katın diye mi ? İstemez.    Ayrıca bizim içeceklerimiz zaten var.Göğüs hizamızdan yukarı bakıyor olsaydınız,bunu sizde farkedebilirdiniz. '' 

Sessizlik-156

Not: Vee'ye bayılıyorum

Hiç düşünmeden, '' Adına duş deniyor... '' diye başladıysam da sustum.Hafızam zorlu ve güçlü bir aşinalık hissiyle afallamıştı. Neredeyse ikinci kez düşündükten sonra,'' Sabun,şampuan ve sıcak su. ' diye ekledim.
'' Çıplak.Nasıl olduğunu bilirim.'' 

Sessizlik-220



''...Beni nasıl buldun? ''
''Takip cihazını devreye soktum. ''
''Üzerime izimi sürecek bir cihaz mı yerleştirdin?''

Final-57


Dante arkamdan '' Daha hızlı! '' diye gürledi. '' Ayaklarının üstünde daha hafif koşmalısın.Ürküp kaçan bir su aygırı gibi koşuyorsun.Seni gözüm kapalı bile bulup yakalayabilirim. ''

Final-64


''Senden nefret ediyorum. '' 
''Hayır,henüz etmiyorsun ama bir saatin sonunda,edeceksin.''

Final-92


Not: Burayı okurken 'ahhh'larınıza hakim olun! 

''Sen kendimi daha iyi hissetmemi sağlayacak tek şeysin,Melek. '' 
...
'' Sana bir şey olacak diye öylesine korktum ki,'' dedim.
''Ben de aynı şeyi senin için düşünüyordum. ''

Final-303

Ve bi 'ahhh' diye iç geçirdiğim yerlerden biri

''Dokunuşunu hissedemediğimi biliyorum,Nora. Ama duygularını hissedebiliyorum. İçimde. Bu benim için her şey demek.Keşke ben de seni,senin beni hissettiğin gibi hissedebilseydim ama beni sevdiğini biliyorum.Hiçbir şey,hiçbir zaman bundan daha önemli olamaz. Bazı insanlar bütün bir hayatı senin bana yaşattığın duyguları tadmadan yaşıyor... '' 

Final-318





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder