13 Ocak 2015 Salı

2015 Çukurova Kitap Fuarı


Adana'ya fuar geldi,haberiniz var mı? :)
Haberiniz yoksa fuar alanında sizleri bekliyoruz...
Ben EPHESUS YAYINLARIndayım. Gelmek isterseniz beklerim.

Bugün ilk gündü ve beklediğimden durgundu aslında. 
Umarım bu böyle devam etmez de canlanır fuar :)

İndirimlere gelirsek;  Ephesusta %30 indirim var. 
Arkadya ise tüm kitaplarını 10 tlden veriyor.


Açıkçası pek fazla gezmeye vaktim olmadı. Daha detaylı gezip diğer yayınevlerinden de haberler verebiliriim :)

İlk günümde bana eşlik eden kitaplar nelerdi onlara bakalım;

Güneş Demirel'in kalemini çok seviyorum açıkçası. Alırken hiç bir tereddütüm yoktu. Okumaya da ilk onunla başlayacağım. 
Tanrıça'nın Mirası kitabını okumak bi türlü fırsat olmamıştı. İlk iki kitabını (Tanrıça ve Tanrıça'nın Savaşı) çok beğenmiştim. Bakalıım umarım bu kitabını da beğenirim.
Tatlı Şeytan'ın açıkçası kapağı ve tasarımı ilgimi çekti. Kapakta sırf eğilip bükülme olmasın diye mıknatıs olayına girilmiş. İlgi çekici açıkçası. Konusu da güzel duruyor. Okuyunca detaylı yorum yapacağım. 




Arkadya Yayınevinden okuduğum hiç bir kitaptan pişman olmadım. Yıldız  Tozunu seçtim bugün almak için. Eminm pişman olmayacağım.

Pamuk İpliği'ni konusu gereği çok merak ettim açıkçası. 

Dalga kitabını ise tavsiye sayesinde aldım. Bakalım. 


Lise öğrencileri projesiymiş. Bi sepetten kağıt çektirdiler ve bu çıktı. Ne çok severim Nazım Hikmet'i. :) 

Şiir her yerde olduğu gibi fuarda da. :) 


2 yorum: