29 Ocak 2015 Perşembe

Aksiseda-Başak Kızıltan








"Seda, ben öyle aşk meşk sözleri söyleyebilen bir adam değilim. Dümdüz biriyim. Beni tanıdın, aksi, sert, düz, patavatsız bir adamım. Hani odun diyorsun ya bana, öyle işte. Hep böyleydim, önceden de, şimdi de. Sana kalbimi açtım ben, en kanayan yaramı anlattım. Senin bu yaramı iyileştirmeni, bizi iyileştirmeni bekliyorum Seda. Asıl sen kanatma yaramı. Eğer ben şu zamana kadar sana olan hislerimi belli edemediysem, tamam eşeklik bendedir, ama sen de anla beni lütfen."




Bi önceki bitirdiğim Başak Kızıltan kitabında demiştim ki tek eksik Buse ve Berke hikayesine doyamamamdı. Bu kitapta da Seda ve Yankı’nın yanında Buse ve Berke de okudum. Çok da güzel oldu. Nasıl da sevmişim Buse,Berke,Nas ve Kaan’ı. J
Aksiseda kitabıda Seda’nın Ahmetle olan, gitmeyen ilişkisini bunun içinde bi tatile gidip orda tanıştığı Yankı Bey’i anlatıyor.
Ah Yankı,ne büyük acı yaşamışsın sen. Çok üzülmüştüm Yankı ve Yasemin evliliğine. Ama neyseki Seda gibi bi eş buldu kendine =)
Yankı odun gibi gözüken fakat ince ruhlu bi adam bencceeee. Şahsen ben çok sevdim. Korumacı tavrını, odunluğunu..
Başak Kızıltandan okuduğum 2.kitap ve pişman olmadım okuduğuma. Aksine 3.kitabı da merak ediyorum. Eğlenceli,duygusal, aşk dolu.. Kesinlikle öneririm. =)


'' Pastırmalı omlet sevmeyen erkek varsa gitsin etek giysin!''

Hahaha =))



Yazarımızın sayfasını beğenmek isterseniz;

Başak Kızıltan


Buselik kitabının -Buse-Berke'yi anlatan-  yorumunu okumak isterseniz; 


Buselil-Başak Kızıltan

2 yorum: