22 Ocak 2015 Perşembe

Buselik- Başak Kızıltan

Buselik – Başak Kızıltan

Geç mi kalmışım ne okumak için? İyi ki Adana Fuarında kitap elime geçmiş. Tabii en büyük iyikim Başak Kızıltan ile sohbet etmek oldu.
Yerli yazar okumaya ihtiyacım vardı. Sohbet ederken ki samimiyetini kitabını okurken de hissettim. Bu çok güzel bir şeydi.

Kitabı şöyle bi kısaca anlatayım;
Buse –baş karakter- ta lise zamanından beri erkekler tarafından kazık atılan bir kız olmuş. Cankat, Buse’nin sevgisini hiçe sayarak aldatan bir erkek(!). Kızdığım karakterlerden ilkiydi.
Saner, Buse’nin evlendiği ve çok da değer verdiği birisi.. Ki inanın okurken gıcık olduğum,kızdığım ikinci kişi…
Berke… Söz yok,anlatmak yok. Okuyun bu muhteşem adamı.
Spoiler vermemek için direniyorum şuan. J Size kitabın en minnoşlarından bahsedeyim ben Nasperver ve Kaan. Nasperver Buse’nin kızı, Kaan ise Berke’nin oğlu. Nasıl minnoşlar nasıl tatlılar anlatamam.



‘’ Abiii,del deeel ‘’ :)





Tek sıkıntı Berke ve Buse’nin hikayesini daha çok okumak isterdim. Hayatlarının daha çok içinde olmak isterdim. Belki kısmet Aksiseda kitabınadır. Seda’nın –Buse’nin en yakın arkadaşı- hikayesini okurken orada Buse ve Berke’yi de anarız. ;)
Eğer hem üzülüp hem de keyiflenmek istiyorsanız, BUSELİK okuyabilirsiniz. Şimdiden keyifli okumalar…



                                                                               Buda benim imzalıı kitabım.  Mutluluk sebebi,cidden. :)        

2 yorum:

  1. İmzalı kitapları okumak bir ayrı güzel oluyor :) Uzun zamandır Türk yazar okumuyordum. Geri dönmek için iyi bir kitap olabilir zaten böyle çok bahsedilmeyen yazarlara karşı sempatim var nedense. O kadar Türk yazarın kitabı yayınlanırken arka planda kalanlar daha çok hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın, imzalı kitabıın yeri çok başka oluyor :) Türk yazarlara bayılıyorum ben. Okumayı da seviyorum açıkçası, hayattan aşklar buluyorum mükemmel olmayan :) Pek mükemmeli yok çünkü. Başak Kızıltan çok önceden beridir aklımdaydı,fuara nasip oldu :) Bi çok Türk yazar vardır favorim, yine öneri istersen her türlü yardımcı olurum :)

      Sil