10 Eylül 2012 Pazartesi

Aşka Şans Ver-Sherryl Woods

AŞKA ŞANS VER bitti.
Daha kitabın yarısında iken demiştim ki bu kitap favorilerim arasına girecek diye. Şimdi gönül rahatlığıyla söyleyebilirim kitabı okudum bitirdim ve bayıldıım. Kesinlikle harika bir kitap.
Öncelikle konu Abby'nin annesi Megan çok önceden Abby ve kardeşlerini terkedip Chesapeakeden ayrılıp New York'a yerleşmişti. Megan'ın gidişine haliyle tüm kardeşler ve Mick yani babaları üzü

lmüştü fakat en çok etkilenen,terkedildiklerinde daha yedi yaşında olan Jess idi.

Abby'nin o zamanlar Trace ile ilişkisi vardı ve o zamanlar hiç konuşmadan ondan kaçıp New York'a yerleşmişti. Trace aşknın peşinden gitmişti ama geç kalmıştı.
2 çocuğu olan Abby bir iş için yeniden Chesapeake ye geldiğinde yıldırımlar çakar ve aşktan kaçış yoktur. Abby'nin Chesapeake de kaldığı süreçlerde bir çok şey olur. Bu olayları ben üzülerek,yeri geldi sevinerek okudum. Tam bir duygu fırtınası yaşattı ama bu duygular yerli yerinde idi. Kitabı sevmeme yardım etti. Kesinlikle okunması gereken kitaplardan birisi diyorum ve 2.kitabı merakla bekliyorum. 



Bir alıntı ;

Sevinçten hayavaya sıçradı ve ardında kapıya yöneldi. ''Planı tasarladıktan sonra sana ulaşacağım.''
Trace sızlandı. ''Tanrım bana yardım et.''
''Tanrı'nın senin aşk hayatınla bir ilgisi yok.'' diyerek sırıttı Jess.''Şanslısın ki ben ilgileniyorum.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder