10 Eylül 2012 Pazartesi

Geç Gelen Mutluluk- Krıstan Hıggıns

Geç Gelen Mutluluk- Krıstan Hıggıns
Doğruyu söylemek gerekirse ilk 50 sayfada umduğumu bulamadım. Ama bu büyük beklenti içerisinde başladığımda olmuştu. Yani vasat değildi ilk 50 sayfa. 
Sonrasına gelince, kelimeler yetmez tam 10luk bir kitaptı. 50 sayfayı 1 günde okuyabildim, geri kalan 356 sayfayı soluksuz bir günde okudum. Neyse, konuya geleyim. 
Harper James,boşanma avukatıdır ve bundan önce başından bir boşanma geçmiştir. Mimar olan Nick ile evlenmiş ve çeşitli sebeplerden boşanmıştır. Ve kız kardeşi Willa,başından 2 evlilik geçmiş ve 3.sü için hazırlanmaktadır. Ve ne şanstır ki Willa’nın evleneceği kişi Christir. Yani Nick’in kardeşi. 
Harper,tereddütlüdür,sonuçta eski kocasını görecektir ve düğüne erkek arkadaşı Dennis ile gidecektir. Ve düğünde karşılaşmalarıyla ikiside kendilerini bir sınavda bulur. Ya iyi olacak ya da daha da karışacak 
Ve size diyorum ki okuyun,kesinlikle okuyun eminim pişman olmazsınız. ♥ 
Bir alıntı ; 
‘’Christopher. ‘’ Willa’nın sesinde çokbilmişlik ifadesi vardı.
‘’Christopher kim? ‘’
‘’Christopher Lowery!’’
Sandalyemi hızla geri attım. Çünkü şarabım tehlikeli bir biçimde üzerime doğru dökülüyordu. ‘’ Lowery mi ? ‘’ dedim. Nefesim kesilmişti ve galiba boğuluyordu.
‘’Biliyorum,biliyorum! Ne kadar harika değil mi?Eski kocanın kardeşiyle evleniyorum!’’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder