10 Eylül 2012 Pazartesi

Mutluluk-Judith Mcnaught

Bitmez olaydıı. Sabahtan beri elimde ama öyle bir şey ki 576 sayfayı soluksuz okudum.Allah'ım niye biter ya? Daha yeni başlamıştım ben,hemen nasıl biter? :/
Harikaydı. AH ne güzeldi..
Hem ağladım hemde kıkır kıkır güldüm resmen. Ah Elizabeth ahh. Ne var şu Judith kızları yargısız infaz yapmasaa. Gerçi erkeklerindede bol bu davranış. Neyse onlar öyle yapmasa bu kadar tad alınmaz değil mi kitapların

dan. :)
Kısacası çok ama çok beğendim..
Alıntı ;

''Yalancı tanıkları Kral'ın nasıl cezalandırdığını biliyor musunuz?Hücre hapsine mahkum edilir ve hayatlarının geri kalanını karanlık,kasvetli bir hücrede geçirirler. Böyle bir cezaya çarptırılmak ister misiniz?''
Elizabeth '' İyi bir şey olmadığı anlaşılıyor'' dedi. '' Giysilerimi ve mücevherlerimi yanıma alabilir miyim?''
Tavandan aşağı sarkan kristal avizeler kahkahalarla sarsılıyordu.
''Hayır alamazsınız.''
'' O zaman iyi ki yalan söylememişim.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder