14 Eylül 2012 Cuma

Kan Ateşi Alıntısı

Bu alıntıdan sonra BARRONS aşkım depreşti resmen. 


''Nüfus kaydınız Galway'de görünüyor, orada mı doğdunuz Bay Barrons?''
Bir zamanlar Barrons'a nereli olduğunu sormuştum,bana Pict ve Basque demişti.Galway, Dublin'e birkaç saat uzaktaydı.
''Hayır.''
''Neresi?''
''İskoçya. ''
''Aksanınız İskoçlar gibi değil. ''
''Siz de İrlandalı gibi konuşmuyorsunuz ama İrlandalı bir polissiniz. İngiliz hükümeti asırlardır komşularına kendi kanunlarını sürmeye çalışıyor değil mi müfettiş?''
O'Duffy'nin gözünde tik olduğunu o an fark ettim. 
'' Ne zamandır Dublin'desiniz?''
''Birkaç sene oldu,siz? '' 
''SORULARI SORAN BENİM. ''
''ÇÜNKÜ SORMANIZA İZİN VERİYORUM.'' 
''SİZİ KARAKOLA GÖTÜRÜP NEZARETE ALABİLİRİM,İSTER MİYDİNİZ?''
''DENEYİN BAKALIM. '' 

Kan Ateşi, sayfa 30,31.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder