10 Eylül 2012 Pazartesi

Bana Bir Söz Yeter -Lında Francıs Lee



Kesinliklee herkese tavsiye edebileceğim bir kitap oldu. Alırken önce dedim hiç yorum okumadım acaba nasıldır bi tereddüt ettim ama okuyunca iyi ki almışım dedim. :)

Konuya gelecek olursak ; 


Kitap öncelikle bir test ile başlıyor. Ve Chloe bu testte başarısız oluyor. Ki o testi görseniz gül gül ölürsünüz. Neyse,aslında o test hayatını değiştiriyor.
Neyse Chloe bir geceye davetli ve geceye giderken rüzgar yüzünden otele girmeden düşer ve bir adam onu kurtarır.
Chloe ve diğer 2 arkadaşı KTEX TV de üst düzey çalışandır. Ve KTEX TV borç içindedir.
Julia, borçtan kurtulmak için Treyden yardım ister. Bir toplantı zaman Chloe salona girer girmez adamı görür. Adamdan kaçtığı günü hatırlayınca kendini saklamak ister ama toplantıya girmesi de şarttı. Adamı tanımıyor gibi yapar. Daha sonra aslında Trey'in Trey olmadığı anlaşılır. Bi bakıma iyi de olmuştur.
Eğlenceli, çok akıcı süper bir kitaptı. Kesinlikle alıp okuyun derim asla pişman olmazsınız.

Not : Sanırım kapağı beğenen bir ben varım :))

Ve ve bir alıntı ;

''Kadınlar her zaman duygusal bir erkek istediklerini söylerler. Belki de ağlamalısın. ''
Sterling birasını içerken neredeyse boğuluyordu. 'Kimsenin önünde ağlamayacağım. ''
Ben'in yüz ifadesi,yenilgiyi kabullendiğini ortaya koydu.Bu bakışlar,Sterling'in ona başarısız olduğundan yakınmaması gerektiğini kelimelerden çok daha iyi anlatıyordu. ''Öyleyse sadece üzgün görün,'' diye yol gössterdi Ben. ''Ona beş yaşındayken oyuncak ayını nasıl kaybettiğinin uzun hikayesini anlat. ''
''Hiç oyuncak ayım olmadı ki. ''
''Konumuz bu değil. ''
''Yalana teşvik ediyorsun. ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder