13 Eylül 2012 Perşembe

Mimlendim!

Kitab-ı Sevda beni mimlemiş. Boş çevirmek olmaz :P 

***Günün nasıl geçti? 
-Dershane de 6 ders işledik,kafam kazan gibi.Ama yine de güzeldi. :)

***İsim vermeden bahset;
- Sinir oluyorum arkadaşım,ben sana yapmıyorsam sende bana yapma. (İsim yok :P )

***Neden hep cam kenarı;
-Uyuyakalıyorum falan omuz pek rahat değil. Cama yaslanınca güzel oluyor. Yoksa öyle duygusal bir sebep falan yok. :P

***Bugün kendin için ne yaptın;
-Kitap sipariş edeceğim! İlk kez,cidden.

***Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan;





***Düşün ki o bunu okuyacak;
-Cehennemin dibine yolun var.

***Kahkaha atmana sebep olan karikatürler;
-Penguenden gülüyoz vallahi.

***Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz;
-İstediğin her şeyi hatasız yazabilirim sanırım.

***Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz;
- Hayat kitap okumak,yemek yemek ve uyumaktan ibaret olabilse keşke.
-Keşke hayat, yemek yemek,kitap okumak ve uyumaktan keşke ibaret olsa.

***Ctrl+V yap;

Ee bende İlle Kitap'ı mimliyorum. :P


2 yorum: