10 Eylül 2012 Pazartesi

Tatlı Tuzak-Rita Hunter

Tatlı Tuzak bitti.

Güzeldi.
Connor’cuğum sana buradan sesleniyorum. Başlarda odun olup,pislik herifin teki olsanda ve bunda birazcıkta Elisha’nın suçu olsa da sevdim seni. Eh Elisha canım aşıksın yani aşkın için yaptın kazandındiyorum ne diyeyim. :) 

Catherine, sana özendiğim kadar kimseye özenmedim cidden. Despot bir yanın vardı ve aslında kalbinde çook büyük iyilik yatıyordu. En çok seni sevdim diyebilirim.

Carla,sana söyleyecek hiçbir lafım yok :D Valla hak ettiğini buldun. Connor iyi yaptı oh diyorum.

Tony,canım yaa. Üzülmedim değil sana. Ee bazı yerlerde Connordan iyi davrandığın belli bir şey.

Claire,Mathew sevdiğim karakterlerdendiler. :)

Şimdi konuya gelecek olursak bitli Elishamızın saçlarının kesilmesiyle başlıyor kitap ve boneli haliyle kalkıp Clairelere gidip Dük’e hizmet ediyor. Tabii ilk görüşte bi aşk başlıyor. Ama Connor –sevgili dük- bu kızı küçümsüyor,ilgisini bile çekmiyor hatta. Daha sonra işler karışıyor bi yalan Elisha ve Connor’un hayatını değiştiriyor. Tabii bu yalan minik Elisha’nın başının altından çıkıyor ama kötü bir düşünceyle değil sadece aşkından yapıyor. Onu birdaha görememekten korktuğundan kısmen yalan söylüyor. Ee iyi de yapmıyor değil. Fakat şöyle bir şey var ki Connor ilk başta onu kullanıyor. İntikamı için.
Eh bazı yerlerde güldürdü bazı yerlerde üzdü. Ama güzeldi. Okuyun derim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder