10 Eylül 2012 Pazartesi

İskoçyalı'nın Kollarında-Maya Banks

Okundu ve de bitti. 
Çeviri kötü dendi ama ben niye öyle hissetmedim bilmiyorum. Bana gayet akıcı,gayet güzel geldi. Hatta bayıldıııııııım. Ciddi anlamda bi çok iskoç romanından güzeldi. 
Öncelikle konu Mairin'in Cameron'un eline düşmesiyle başlıyor...Daha sonra bi çocukla karşılaşması tüm hayatını değiştiriyor.Crispen ♥ ♥
Ah Ewan ahh ♥ Tüm iskoçlardan farklıydın. Tamam güçlüydün,emir vermeye alış

ıktın,karını sevdin falan filan ama okuduğum tüm iskoçlardan farkı şuydu normalde ' seni seviyorum ' u duymak için kız tarafı perişan olurken bunda Ewan bekliyordu sabırsızlıkla demesini. Çok ama çok güzeldi. Tadı damağımda kaldı diyebilirim.
Bilmiyorum yani bana çevirisi gayet güzel geldi. Hatta favorilerime girdi. Koridor yayınları beni şaşırtmadı. Ve uzun süredir iskoç özlemimi çok güzel bastırdı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder