10 Eylül 2012 Pazartesi

Bahse Var Mısın?-Vefa Enver

Biri beni durdursun demiştiiiiiiim. Vee yine tadı damağımda kalarak bir kitap bitirdim. BAHSE VAR MISIN ?
Cihangiir diye böğürebilir miiym ? Hakkım var dimi bunaa. Çok beğendim yahu ciddi anlamda çok beğendim.
Bazı yerlerde ağladım bazı yerlerde gülmekten yaş geldi gözümden. 
Garsonluk yapmak için zengin olan bir kız ve iş yemeğinde olan bir adam. Kırmızı elbisesi ile çekici bir kadın,sesine hayra

n kalan bir erkek...Olay böyle başlıyor işte. İnişli çıkışlı bir aşk hikayesii. ♥
Cihangir ; küstah,yakışıklı veeee aşıııııııııııııkk :))
(ME)Lisa ; Kötü şeyler yaşamış korku dolu bir kız. Ama aşık oda aşık. Ee bilin bakalım kime ;)
Demet ; Gülmekten gözlerimden yaş gelmesini sağladı. Ciddi anlamda çılgın bir kız. Hele ki doğum anında.

Kesinlikle harika bir kitaptı. Okumayanlara tavsiyem hemencecik temin edip okusunlar. Pişman olmayacaklar.

Not : Kitabın sonundaki sürpriz de ağzım açık kaldı. Harika bir son ve çok güzel bir sürpriz oldu. Bir şey diyeyim mi bu sürpriz kaçmaz. Ve kimsenin aklına gelmeyecek bir şeydi. Ba-yıl-dım...
Vefa Enver'e sonsuz sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder