10 Eylül 2012 Pazartesi

Mirasyedi-Grace Burrowes

MİRASYEDİ-GRACE BURROWES

Bir hevesle alıp başlamıştım ama pek beğendim diyemeyeceğim. Çeviriden mi kaynaklı yoksa yazarın kendi orjinal cümlelerinden mi kaynaklı inanın bilmiyorum. 
- Kitabın adı benden eksi puan aldı...Mirasyesi hiç mi hiç uygun değildi. 
-İsmini aklımdan çıkardım fakat bazı yerlerde anlam karmaşası vardı. Tıpkı kilitli olan kapıda aniden birinin belirmesi gibi...

-Hazlit'imiz bir yerde '' Evli statüsünden pek hoşlanmıyorum,bekar olmak daha iyi gibisinden bir şeyler diyor daha sonra ileriki sayfalarda izin verirseniz ailem ve çocuklarımla ilgilenmek istiyorum diyor...Hadi bu duruma dedim ki belki çocuklar gayrimeşrudur falan...
Neyse çok vasat demiyorum fakat beklentilerimi karşılamadı.
Konu itibariyle güzeldi hoştu ama...

Neyse konuya gelelim;

Kont, oda hizmetçisi Morgan'a yardım ederken Anna bunu görüyor ve kızı rahatsız ettiğini sanıp Kont'un başına vuruyor. Sonra Kont'un kötü niyeti olmadığını aslında Morgan'a yardım ettiğini öğreniyor.
Anna bir kahya ama maşallah her işle uğraşıyor,zor durumda kaldığı için Kontu giydiriyor bile.
Anna'nın ve Morgan'ın sırları var. Kimseye anlatamadığı...
Ama sırları olduğunu ilk Dev anlıyor. Kont'un kardeşi.
Daha sonra sırlar ortaya dökülüyor,ve zor durumlar yaşanıyor.
Kitap bence o sırlar ortaya dökülürken azda olsa heyecanlı bir hal alıyor.

Dediğim gibi vasat olarak nitelendiremem,asla. Ama benim fikrim,beklentilerimden çok düşük olduğu yönünde. Elbette sevenleriniz hatta okumamış ama okusa sevecek kişilerde vardır,saygı duyarım ama üzgünüm,ben pek beğenmedim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder