10 Eylül 2012 Pazartesi

Mavi Ev-Kahraman Tazeoğlu


Kahraman Tazeoğlu-Mavi Ev dün gece bitti. 
Ah kahraman tazeoğluı aşk olsun sana! ağlattın gece gece beni. En sonunda da tatlı bi tebessüm ettirdin ya,aşk olsun sana. 
Baş karakterler ; Sarah,Yaman ve Serkam. 
Sarahın babası Türk annesi Amerikalı. Amerikada yaşıyorlar ama babası sayesinde çok güzel Türkçe konuşuyor.
Türkiyede okumaya karar veriyor ve üniversite için Türkiyeye geliyor.Babası uyarıyor hatta kapkaç olayları,kötü olaylar için. Çok var diyor Türkiyede. Gider gitmez,beysbol şapkalı garip bir adam takip ediyor Sarah'ı. Ve takip ettiği gibi Sarahtan kaçıyorda.
Son 10 sayfada benim gözyaşlarım sel olup aktı,hele sonunda ee noluyor yahuu dedim ? Sonuna çok ama çok şaşırdım.
Kesinlikle okuyun derim. İnce bir kitap ama harikaydı..

7 yorum:

  1. çok güzel bir kitap harika en güzel kitap sımdıye kadar okudugum

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Kitabı siparis verdim bekliyorum . Heyecanla okumak istiyirum :)

    YanıtlaSil
  4. benimde şimdiye kadar okudugum en güzel kitaptı o şizofren adsız arkadaş sen duygusuzsan biz ne yapalım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumsuz diyorum onlara :))

      Kendi hallerine bıraktım

      Sil
  5. Açıkçası edebiyat okuyan bir öğrenci olarak kitabı anlamsız, kurgusunu basit ve yavan buldum. Yabancı yazarların polisiye-gerilim tadında kitaplarından yararlanılmak istenmiş. Başarılı olunamamış ne yazık ki. Vakit kaybı olarak gördüm kitabı okumak için harcadığım bir günümü. Tabi ki bu benim fikrim. Bol kitap okuyanlara oldukça yetersiz gelecektir bu kitap. Hoşçakalın :)

    YanıtlaSil
  6. kitabı görünce bu ne ya dedm sayfası azdı çünki ama kitaba resmen aşık oldum en cokta Yaman karakterine bolca yorm yapmak isterdim amma kitabi anlaticak guzel sozler yetersiz olduğu için yapmiycam tek sözle Mükemmel ve herkese tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil