10 Eylül 2012 Pazartesi

Gelin-Julie Garwood

Allahım Allahımm bu nasıl bir kitaptır !?
Bayıla bayıla,hiç sıkılmadan okudum resmen. Ah Alec yaktın beni diyorum! Şimdi söylemek istiyorum ki bu ilk iskoçlarla ilgili kitabımdı. İskoçlar hakkında işte duyumlar alıyordum ki çok hayranı var bunların. Dedim ki içimden ah ben böyle hisseder miyim ki ? sonuçta onlar kitap kahramanı. Şimdi Alec off Alec diyorum. Ki ben tekrardan söylüyorum aşk romanı s

evmem (diyordum). Yahu kelimeler cidden kifayetsiz.
İlk başlarda dedim ki daniel ah Alec gibi suratsız değil barii. Sonra kitap ilerledi,ilerledi. Ben eridim o bitti o derece.
Jamie ♥ Alec sanırım en iyi çiftlerden. İlk başlarda hani nasıl böyle bir evlilik kabul edilir falandı filandı derken, şimdii bambaşka bir duygu içerisindeyim. Tadı damağımda kaldı bu kitabın ! Hala okumayan varsa ciddi anlamda öneriyorum,okuyun. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder