10 Eylül 2012 Pazartesi

Seviyor,Sevmiyor-Heidi Betts

Seviyor,Sevmiyor okunduu ve büyük bir keyifle bitti ♥

Öncelikle mükeeemmeldii. Okudukça keyiflendi,keyiflendikçe güldürdü. Tamam itiraf ; bazı yerlerde sinirlenmedi değilim. :))

İlk kitaptan bildiğimiz Jenna&Gage yi ele alıyor. Yani tamam diğer karakterlerde geçiyor fakat ilk kitapta nasıl Ronnie&Dylan çoğu zaman geçiyorsa bu kitapta da Jenna ve Gage geçiyor. 


Konuya gelirsek ; Jenna eski kocası Gage ile boşanmış aradan 1.5 sene geçtiği halde acısı elbette dinmemiş ikisindede. Daha sonra kızlar partisinde diyeyim Jenna,Ronnie,Grace bir plan yapar. Gage'yi tuzağa düşürme planı. Jenna ile Gage çocuk yapma yüzünden boşanmışlardı. Jenna,istediğini almak için plana tamam der ve harekete geçer. O planı okuyup görün tabii ki. :)
Ve ve ve ve, ÇIKRIK. Charlotte Teyze,yine yaptı yapacağını. O çıkrığı ben istiyorum !!!
Ayrıca belirtmeden geçemeyeceğim Charlotte karakterine bayılıyoruum.. Benim teyzem olsana diyesim geliyor :)))
3.kitabı merakla bekliyorum.Bakalım bu çıkrık bu sefer ne yapacak ♥ ♥


Ve yine alıntısız olmaz değil mi ? <3 


Jenna dizlerini göğsüne çekip başını alacalı renkli eteğine gömerken, ''Aman Tanrım, ben arızalı bir tipim! '' diye feryat etti.
''Tatlım,'' dedi Grace, gayet düzgün bir tonda. Dip dibe durup birbirlerine dokunacak kadar yaklaşarak, ''Hepimiz hasarlıyız. Hepimizin de acılarını koyduğu bir bavulu var. Ama sen, bu bavulu toparlayıp bir dolaba kaldırmak yerine, acılarını hala sıcak tutuyor, yaralarının kabul bağlanmasına fırsat vermiyorsun. Bavulun içindekileri her yere saçalayıp duruyorsun. '

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder