10 Eylül 2012 Pazartesi

Not: Seni Sevmiyorum-Vefa Enver

00.01de başladığım Not: Seni Sevmiyorum adlı kitap şimdi bitti.. Bir şey diyeyim mi bi 500-600 hatta 1000 sayfa olmasını dileyebilirdim. Yahu çok çabuk geçti ve de çok keyifli.
Off yine sıcacık bir romanla karşımızda VEFA ENVER.Ah gözde ah sana kızsam mı yoksa seni sevsem mi bilemedim. Senin sayende tanıştı Serkan ile ♥ 
Serkaan,kendine hayran bıraktı beni. 
Onların ki sadece yalancı bir evlilikti

 (!)
Allah'ım tut beni sana geliyoruuum. Hiç sıkılmadan okunur mu bir roman ? Okunur,Vefa Enver okuyorsanız yemin ederim sıkılmazsınız yahu. Amerika-Türkiye arasında geçen bir aşk hikayesi ancak bu kadar etkileyici olurdu.
Elayı çok sevdim. Dikbaşlı,gururlu ve aşıık.
Serkan ah Serkan yaktın beniii.
Gözde çılgın Gözde. Kararların sayesinde oldu,biraz çılgınca olsa yaradı işe.
Esin akıllı,uslu,olgun. Sevdim seniii :)
Okumayan varsa hemen okusunn derim. Tadı damağımda kaldı. 00.01 den beri gözümü kırpmadan heyecanla okuduğum bir romandı. Ah Pembeler kraliçesi yaptın yine yapacağını. :))
İyiki varsın.

Bir alıntı ;

...'' Ah evet ona o kadar aşğım ki günlerce,haftalarca onunla değil SENİNLE konuşabilmek için çırpınıp durdum! Onu o kadar çok istiyorum ki uykusuz geceler boyu yatağımda hep SENİ hayal ediyorum! Bana dokunuşunu,sesini,balayında yaşadıklarımızı...Ona o kadar kafamı taktım ki sen işe gittikten sonra sırf odaya sinen losyonunu koklayabilmek için SENİN odana gizlice giriyorum! ..... ''


EE bundan sonra diyorum ki hiç vakit kaybetmeden okuyun,okuyuun ve Serkan'a aşık olun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder