10 Eylül 2012 Pazartesi

O Yaz-Lisa Kleypas

O Yaz

Lsa Kleypasla sonunda tanışabildim. Önce başlarken kararsızdım ama okuduktan sonra,müthiş bir şey yahu. Neden daha önce okumamışım?
Öncelikle hikayemiz Annabelle’nin ailesinin durumunun gittikçe kötüleşmesiyle başlar. Ve tabii koca arayışlarına devam eder. Ama bu dönem son dönemidir. Yani koca buldu buldu bulamadı… 
Daha sonra her gün dans teklifi için oturduğu masadaki kızlarla konuşur. 4 bayan bir plan içine girer ve amaçları aynı koca bulmak! Annabelle’nin,istediği soylu bir adamdır.Çünkü ailesinin durumu kötüdür. Zekasıyla,güzelliğiyle etkilemeye çalışır ama asıl hayranı Simon’dur.Simon soylu değildir. Ama keskin zekaya sahip,çok zengin bir adamdır. İşte her şey Annabelle ve Simon’un Panoramada karşılaşmasıyla başlar.
Bol gülmeli,koca bi sırıtışla okuyacağınız bir roman. Kesinlikle ve kesinlikle öneririm.
Vee Simon’a bayıldım demeden geçemeyeceğim

Bir alıntı ;

Hunt,onun başını göğsüne bastırarak,’’sakin olun’’ diye mırıldandı. Annabelle onun yüzünü görmüyordu ama genç adam Westcliff’le konuşurken sesi tonunda bir uyarı tınısı hissetti. ‘’Konuşmamıza sonra devam ederiz.Şuanda Bayan Peyton’a odasına kadar eşlik etmek istiyorum.
Lord ‘’ Bana sorarsan,bu akıllıca bir davranış olmaz,’’ dedi
Simon,yumuşak bir sesle, ‘’ O zaman,sana sormadığım iyi olmuş’’ diye cevap verdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder