10 Eylül 2012 Pazartesi

Pamuk Şeker-Sinem Akça

Aa nasıl biter ya? Tam da yerinde bitti yani! 
Öncelikle çook merak ettiğim kitaptı elime ulaşır ulaşmaz başladım. Başladım başlamasına da çabuk bitti yahu :( Neyseki 2.kitapta telafi edeceğim sözü almıştım yazarımızdan. 
Konuya gelecek olursak bizim Yaseminciğimizin aşk hayatını anlatıyor. Ama nasıl bir aşktır bu. :)) 
Çok güldüm,kahkahalar attım, bazende çok kızdım. Ama delido

lu geçen bir kitaptı.
Yasemin'i anlatayım size 30 yaşında, iyi bi işi var--, hatta sevdiği biri de var. Fakat sorunlar ortaya çıkıyor bi süre sonra tabii ki. Tam her şey kötüye giderken tataaaaaam. Erhan ♥ Bizim o kaba,sert erkeğimiz neye dönüşüyor ?
Sinem abla sana sesleniyorum ne olur beni kavuştur Erhan'ıma en kısa zamanda.. :)
Çok güzel bir kitaptı. Herkese öneririm arkadaşlar,kesinlikle alın ve okuyun..




Tanıtım Yazısı ; 

Hayat zor malum; erkekler daha da zor. Artık kimse Kadınlar ne ister sorusunu sormuyor, durum tam tersine dönmüş durumda: Erkekler ne ister sahi ne ister bu adamlar Umutsuz aşkların, yasak ilişkilerin, aldatmaların sonrasında yapılan yüklü ve keseye zarar alışverişlerin, girilen depresyonların sorumlusu bu adamlarla ne yapacağız henüz bir cevabımız yok tabii. Ama benim hikâyem cevaba çok yaklaştı. Adım Yasemin. Yaşım otuz, medeni halim karışık, kariyerim parlak, aşk hayatım çetrefil. Cadaloz patronum, bir başka cadalozla evli olan, on yılımı körü körüne çalan sevgilim, evlen artık diye başımın etini yiyen annem, annemin tüm ısrarlarına inat gittikçe sarpa saran aşk hayatım, yeni bir evli adam ve kendi aşk hayatlarıyla beni gülme krizlerine gark eden renkli arkadaşlarımla yaşayıp gidiyorum. Başıma gelen birbirinden tuhaf ve komik hikâyeye rağmen inanıyorum ki her şey çok güzel olacak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder